Tym razem bierzemy na tapetę usługi oferowane przez firmę ideashirt i doświadczenia z nią. Jest to przedsiębiorstwo świadczące usługi w zakresie znakowania produktów, tak odzieży, jak i gadżetów. Nadruki firma oferuje chyba w najwyższych możliwych cenach w porównaniu do konkurencji, jednak ich jakość i wykonanie pozostawia już wiele do życzenia.
ideashirt / Yax Interactive Mateusz Piwnicki
W usług firmy ideashirt / Yax Interactive Mateusz Piwnicki korzystam już od kilku lat i składałem tam już kilka prywatnych zamówień. Niestety każde z nich posiadało niedociągnięcia, bardziej lub mniej akceptowalne. Pomimo zgłaszanych uwag ponadto, nikt w firmie na nie nie reaguje.
Aby ta współpraca między mną, a firmą była trwała, dojrzała i się dobrze układała (podobnie jak w przypadku wszelkich innych firm z usług których korzystam) staram się być oczywiście wyrozumiały, czy do drobnych mankamentów, czasu realizacji, czy ceny. Podczas składania zamówień każdorazowo proszę w polu uwag, aby (tym razem) realizacja nadruku wykonana była starannie w odniesieniu do poprzednich zamówień, jednak każdorazowo znowu otrzymuję jakieś buble! Firma, w złożonym i opłaconym z góry zamówieniu, zostaje poinformowana, że z góry nie akceptuję felernych egzemplarzy produktów, więc proszę ich nawet nie wysyłać. Drukarnia takie mimo wszystko wysyła, chyba licząc że się uda i zaoszczędzi? Czy to nie jest przypadkiem działanie z premedytacją na szkodę klienta?
Każdorazowo mam wrażenie, że firma ta jest jedną z rodzaju tych, co każde zamówienie robi na tzw. „odczepne”, byle tylko zgarnąć opłatę za zamówienie i zapomnieć, a w razie uwag, reklamacji i pretensji posiadają zbiór gotowych przygotowanych wcześniej regułek do zbycia klienta. Zero starania, mało dokładności, brak skrupulatności i poszanowania do zamówienia klienta, który za swoje produkty zapłacił i oczekuje zadowalającego efektu.
Drukarnia ideashirt funkcjonuje, w moim spostrzeżeniu, w sposób jakby realizacją zamówień zawsze zajmował się jakiś stażysta, który jest pierwszy dzień w pracy i trafił tam z przypadkowej łapanki, więc kompletnie nie wie o co chodzi, po co tam w ogóle jest i co dokładnie ma robić.
Kwestią potwierdzającą takie domysły mogłyby stanowić chociażby regularnie powracające ogłoszenia oferujące pracę na tych samych stanowiskach drukarza publikowane przez firmę ideashirt, co świadczyłoby tu właśnie o ogromnym przemiale pracowniczym, wręcz tzw. polskim „sportem” w zatrudnianiu co rusz nowego pracownika, którego trzeba od nowa zawsze szkolić.
JAKOŚĆ USŁUG IDEASHIRT
Przykład mogę podać i udowodnić na swoich własnych zamówieniach dokonanych w ideashirt i zrealizowanych przez nich. Duża część produktów potrafi zostać wykonana poprawnie, czyli jednak się da! Wystarczy chcieć. Jednak duża część z nich przychodzi niestaranna i nieakceptowalna. Zbyt duża część.
Najnowsza realizacja to niestety kompletna porażka. Przecież takie coś się nawet nie nadaje żeby pokazać światu, jakimkolwiek oczom i nie powinno nigdy opuścić murów drukarni! A jednak!
Projekt graficzny / Wizualizacja w sklepie / Wykonanie ↓
inne przykłady niestaranności:










RZETELNE OPINIE?
W pewnym momencie współpracy, po kolejnym już otrzymanym zamówieniu z wadami produkcyjnymi, zacząłem się w końcu zastanawiać jak tragicznie muszą wyglądać opinie o tej firmie. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu zobaczyłem zaskakująco wiele, aż mnóstwo pozytywnych opinii, co wydaje się kompletnie oderwane od rzeczywistości, zważywszy co za niestaranne badziewie zwykle przychodzi z tej drukarni. Opinie wydawały mi się nawet „kupione” albo coś tym stylu. Sam czasem otrzymuję na skrzynkę mailowa wiadomości z ofertą na „sponsorowane pozytywne opinie”, czyli takie które z rzeczywistością nie mają nic wspólnego, więc wszystko było możliwe.
Oświecił mnie również jeden mail, jakiś czas temu, otrzymany z samego środka problemu, bo wysłany z biura ideashirt z prośbą o wystawienie pozytywnej opinii w zamian za rabat ;] Co by znów wiele tłumaczyło. To w sumie coś jak agitacja wyborcza, takie przekupstwo. Na miejscu byłoby tu zatem trafne porównanie do pewnej partii politycznej, krzyczącej: damy Ci „pińcet+”, tylko zagłosuj akurat na nas, byśmy mogli utrzymać się przy korycie. Schemat zbliżony. Oczywiście dziękuję, nie skorzystam.
Wykupiona „rabatem” pozytywna ocena dla firmy, a nie rzetelnie oceniająca jakość produktów drukarni. Tak to się faktycznie przedstawia:
Zamówień mogło być wcześniej nawet setka i wszystkie felerne, jednak opinia będzie pozytywna „bo rabat”. Jak powszechnie wiadomo, społeczeństwo w tym kraju dostaje małpiego rozumu na hasło „promocja” i „rabat”.
EDIT:
RatingCaptain
XD
Źródło: facebook / profil publiczny
Zgadnijcie jakie oceny miałby przedsiębiorca, który sam by stworzył narzędzie do oceniania samego siebie? XD
Tutaj kolejny raz podlega wątpliwości wiarygodność drukarni, która pozuje na poważną i profesjonalną, a niestety rozbija się o ścianę rzeczywistości, pod względem jakości tego co dociera finalnie do klienta.
Poważnie zachodziłem jak dotąd w głowę, jak to jest możliwe, że firma która 100% moich zamówień wykonała wadliwie lub w sposób do którego trudno się NIE PRZYCZEPIĆ pod względem jakości, może mieć aż tak wysoką ocenę klientów. Liczba wystawionych ocen przebija tu nawet o kilkaset procent ilość ocen u pozostałej dużej konkurencji. W rzeczywistości ludzie niechętnie wystawiają opinie, a najchętniej jak już to głównie negatywne opinie. Nie trzeba wyjątkowych umiejętności, żeby sobie wszystko sprawdzić, poskładać fakty i wysnuć odpowiednie wnioski.
BIURO OBSŁUGI
Biuro obsługi klienta, z pomocy którego próbowałem kiedyś skorzystać, to istna farsa. Człowiek niczego tam nie osiągnie próbą kontaktu, a jedynie bardziej się zdenerwuje otrzymaną ignorancją i arogancją, niż w przypadku samego wadliwego zamówienia czy pomyłki w związku z którym się z nimi w ogóle skontaktował.
To jest recenzja opisująca moje własne doświadczenia ze współpracy z tą firmą, jednak każdy oczywiście może „przekonać się na własnej skórze”. W końcu każdy uczy się zawsze tylko na własnych błędach.
Jeżeli jednak ktoś mimo wszystko zamierza skorzystać z usług tej firmy, to warto się wcześniej kilka razy bardzo dobrze zastanowić, w końcu pieniądz to pieniądz, a czas to również pieniądz, który się już traci bezpowrotnie i nikt go za zmarnowanie na spory oraz reklamacje nie zwróci.
Jak już wspominałem w swoim ogólnym negatywnym komentarzu podsumowującym tę firmę i świadczone przez nią usługi, te recenzje mogą oczywiście w ulec poprawie, jednak do tego musiałby zostać podniesiony standard świadczonych usług.
Jeżeli Ciebie również spotkały jakieś nieprzyjemności związane z korzystaniem z usług tej firmy lub masz co do niej zastrzeżenia, skontaktuj się ze mną w prywatnej wiadomości mailowej.
CD. tekstu prawdopodobnie nastąpi..
Być może teraz będzie się na blogu pojawiać szczegółowa recenzja każdego nowego zrealizowanego zamówienia.
Masz podobne doświadczenia? Podziel się nimi w komentarzu poniżej artykułu! ↓